Job 13 van 25


Report this listing

Solliciteren



Hulpverlener Onthaal CAW Huis Noord


Functie

Geloof je in de veerkracht van elk individu?

Vind je het een uitdaging om met zeer uiteenlopende hulpvragen om te gaan?

Heb jij goesting om samen met mensen een oplossing te zoeken voor hun problemen ?

Lees dan zeker verder!

Ben je een gedreven en gemotiveerde starter? Dan is ook voor jou de boodschap: solliciteer!

Wie zijn we?

De collega’s van CAW Huis Noord zijn opgeleide en gedreven hulpverleners die actief luisteren naar de problemen of welzijnsvragen van cliënten. Samen met de cliënt zoeken ze naar een oplossing op maat of ze verwijzen hen door naar de meest gepaste hulp.

CAW Antwerpen is een grote en dynamische sociale organisatie. Ons kernidee is dat mensen uitsluiten altijd negatief is. Samen met ruim 1000 medewerkers en onze partners zetten we alles op alles om zoveel mogelijk mensen aan boord van de samenleving te houden.

Om eerlijk te zijn: we zijn trots op wat we doen! En we zoeken een Hul p verlener onthaal om mee te bouwen aan de CAW huizen van de toekomst.

Je werkdag
Je start je dag met een goedemorgen, een kopje verse koffie en een babbel met de collega’s.

Je agenda toont een gevulde dag! Fijn, daar hou je van!

Je bent helemaal klaar voor het telefonisch onthaal in de voormiddag. De eerste telefoons komen al snel binnen en ook de mailbox is al aardig gevuld. Verschillende thema’s komen aan bod gaande van problemen met woonst, bezorgdheden binnen de relatie, schulden, IFG, … ook heel praktische vragen vinden hun weg naar het 0800 nummer. Tussendoor registreer je de telefoontjes die je gedaan hebt en overleg je met de collega’s wie welke mail op zich zal nemen.

En dan tijd om even uit te blazen : lunch ! Je bent benieuwd wie er vandaag van de collega’s mee in de refter zit. Het doet deugd om na de drukte even bij te praten .

Deze namiddag heb je enkele afspraken met cliënten gepland. Ook de voor jou gekende thuisloze dame is er voor een gesprek met het CAW. Het is heel moeilijk om betaalbare woonst te vinden. Je wacht op de gevraagde tolk voor je het gesprek met haar kan starten. Haar situatie is complexer dan verwacht. Je denk er aan om deze casus zeker mee te nemen naar het volgende teamoverleg.

Na deze onthaalsessie zie je 6 voicemailberichten en wat smsjes op je smartphone. Je maakt nog even de tijd om deze te behandelen en om je mailbox te checken.

Je hebt niet alles afgekregen maar je weet ondertussen dat dit hoort bij deze job. Er ligt morgen nog wat werk op je te wachten !

Jouw profiel

  • Je bent goed in krachtgericht werken en komt tot een plan van aanpak waar de cliënt mee verder kan.

  • Je luistert goed, bent geduldig en respectvol en past dit toe via verschillende communicatiekanalen (face-to-face, mail, telefoon en chat).

  • Je kan een breed spectrum van welzijnsvragen aan. De grote diversiteit aan vragen en de complexiteit van casussen trekken je aan.

  • Je kan vlot schakelen naar andere diensten binnen en buiten het CAW.

  • Je bent een echte teamplayer. Samen bereik je meer dan alleen.

  • Je bent vlot in agendabeheer en je kan je afspraken efficiënt inplannen.

Aanbod

  • Je werkt in een tof team (nee echt!) aan een betere wereld.

  • Een voltijdse job (38u/w) van onbepaalde duur waarbij je onmiddellijk van start kunt gaan. Je relevante anciënniteit telt mee voor de berekening van het loon volgens barema B1c van PC 319.01.

  • Je werkt in een aangename en informele omgeving waar kwaliteit, vertrouwen en gedrevenheid sleutelwoorden zijn.

  • We hechten belang aan een goede work-life balance en daar horen extra vakantiedagen bij.

  • We zorgen voor een goede hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding en oog voor opleiding en loopbaanontwikkeling

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht